مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-10اقتصادي

صددرصد فرآورده های خونی مورد نیاز مراکز درمانی زنجان تأمین می شود


مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: علاوه بر تامین همه فرآورده های خونی مورد نیاز استان در سال گذشته، 6200 واحد و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از 2500 واحد به شبکه ملی خون رسانی ارسال شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: علاوه بر تامین همه فرآورده های خونی مورد نیاز استان در سال گذشته، 6200 واحد و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از 2500 واحد به شبکه ملی خون رسانی ارسال شده است.

سیامک اسدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت ذخایر خونی استان زنجان، اظهار کرد: خوشبختانه اکنون استان از لحاظ ذخایر خونی و فرآورده های آن در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از اعتماد مردم به سازمان انتقال خون، افزود: افزایش اعتماد مردم به سازمان انتقال خون سبب شده تا مردم انتقال خون را در سخت ترین شرایط تنها نگذارند تا دچار کمبود خون و فرآورده های آن شویم.

این مسئول در رابطه با کمک رسانی انتقال خون استان زنجان به شبکه ملی خون رسانی، تصریح کرد: سال گذشته، 6200 واحد خون و فرآورده های آن و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از 2500 واحد به شبکه ملی خون رسانی یاری رسانده ایم.

مدیرکل انتقال خون استان با بیان اینکه شهروندان بدون هیچ چشم داشتی اقدام به اهدای خون می کنند که بسیار ارزشمند است، گفت: اهداکنندگان خون یکی از سرمایه های اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صددرصد فرآورده های خونی مورد نیاز مراکز درمانی زنجان تأمین می شود

صددرصد فرآورده های خونی مورد نیاز مراکز درمانی زنجان تأمین می شود