مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-02اقتصادي

از کشف عتیقه جات میلیاردی دو هزارساله تا جلوگیری قاچاق دام زنده


مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت های مهم پلیس امنیت اقتصادی فراجا است و بر همین اساس طی شبانه روز گذشته اقدامات زیادی در این راستا صورت گرفته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ مقابله با فساد و اخلالگران حوزه فساد و مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت ها و برنامه های مهم پلیس امنیت اقتصادی فراجا است.

رونق تولید یکی از اساسی ترین مؤلفه های اقتصاد کشور به شمار می رود و این موضوعی است که امروزه بسیاری از اقشار و طیف های اجتماعی بر آن تاکید دارند اما گستره قاچاق کالا به کشور نه تنها تعطیلی کارخانه ها را رقم زده بلکه تیشه ای بر ریشه تولید داخلی است.

نگهداری و توزیع کالایی که بدون مجوز وارد شده باشد در سراسر کشور جرم بوده و مشمول مقررات مربوط به قاچاق کالا می گردد.

از سوی دیگر وقتی قیمت کالایی در یک کشور با اجرای طرح های دستوری و با تمهیدات خاص کاهش می یابد، در نتیجه سوءاستفاده کنندگان به دنبال تهیه آن کالای ارزان قیمت برای قاچاق آن به بیرون از مرزها هستند.

طی شبانه روز گشته هم در راستای مبارزه با قاچاق کاا و ارز اقدامات زیادی صورت گرفته که بخشی از این اقدامات به شرح ذیل است.

طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز سردار حسین رحیمی، رییس پلیس امنیت اقتصادی کشور اعلام کرد: در راستای تداوم اجرای طرح های عملیاتی و شناسایی و انهدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف عتیقه جات میلیاردی دو هزارساله تا جلوگیری قاچاق دام زنده

از کشف عتیقه جات میلیاردی دو هزارساله تا جلوگیری قاچاق دام زنده