مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:062023-07-20سياسي

جهاد تبیین حضرت زینب(س) در جلوگیری از تحریف واقعه عاشورا


به گزارش  خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام امیر رضا کمالی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در همایش دو روزه  خواهران پاسدار سپاه انصارالرضا (ع)  استان که به همت بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی بر گزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم اظهارداشت: کربلا تابلوی تمام نمای مکارم اخلاقی، دینی، حماسه و عبرت است.

وی با بیان اینکه دروس مکتب سیدالشهدا برای ماه راهنما و چراغ هدایت است افزود: عاشورا حادثه ای است که خداوند متعال برای تمامی انبیاء خود آن را مکررا بیان نموده است.

حجت الاسلام کمالی با اشاره به اینکه انبیا الهی از بیان واقعه کربلا مدد می جستند گفت: امروز برای نجات از پیچ و خم های زندگی، دنیای مادی و شبهات آخر الزمانی نیازمند توسل و تمسک به اهل بیت (ع) هستیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: راه نجات بشر، حرکت کردن در مسیر امام حسین علیه السلام است چرا که اوج ایثار، اخلاق، از خودگذشتگی در جریان واقعه کربلا است.

حجت الاسلام کمالی عنوان کرد: اگر به جای فرمان الهی و معنویت فرمان طاغوتی وارد زندگی انسان شود چیزی جز افسردگی، پوچی، مادی گرایی، بیماری روحی و اضطراب به همراه نخواهد داشت و گرفتاری های که امروز شاهد هستیم نشات گرفت از سرپیچی از فرمان امام و مکتب عاشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین حضرت زینب(س) در جلوگیری از تحریف واقعه عاشورا

جهاد تبیین حضرت زینب(س) در جلوگیری از تحریف واقعه عاشورا