مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-09اقتصادي

اردبیل در همایش فرصت های سرمایه گذاری صاحب پنل تخصصی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: درحال رایزنی برای ایجاد پنل تخصصی اردبیل در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری تهران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دومین جلسه هماهنگی برای حضور در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری تهران اظهار کرد: در حال رایزنی و مکاتبه با وزارتخانه هستیم تا به مناسبت رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، استان اردبیل در این همایش پنل تخصصی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این همایش فرصت ویژه ای برای معرفی پتانسیل های موجود استان به سرمایه گذاران است، گفت: باید تولید محتواهای مناسب در راستای افزایش فرصت های سرمایه گذاری در سطح استان را مهیا کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری موفق برنامه های مختلف در قالب رویداد اردبیل 2023، فضا برای حضور ویژه در این همایش سرمایه گذاری آماده است.

محمدی ادیب با بیان اینکه پیش از این 105 فرصت سرمایه گذاری را از سراسر استان احصا کرده و 27 موافقت اصولی بی نام نیز صادر کرده ایم، ادامه داد: لازم است با همکاری مسئولان شهرستان ها اولویت ها و فرصت های مهم هر شهرستان مشخص و محتوای مناسب برای آنها آماده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در همایش فرصت های سرمایه گذاری صاحب پنل تخصصی می شود

اردبیل در همایش فرصت های سرمایه گذاری صاحب پنل تخصصی می شود