مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-19سياسي

عبور از گام اول بحران آب شرب سمنان به مدد چاه های دستگاه های اجرایی استان


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به عبور از مرحله نخست بحران آب شرب در این استان با اقدامات صورت گرفته و البته همراهی مناسب مردم گفت: - با توجه به اینکه گرمای تابستانی هنوز تمام نشده است؛ امیدواریم با استمرار همراهی مردم، تا پایان فصل گرما و در طول تابستان آب شرب مورد نیاز مردم را تأمین کنیم.

  محسن عسکری 28 تیر در سومین جلسه شورای حفاظت از آب و سازگاری با کم آبی اظهار کرد: با توجه به تنش های آبی که استان سمنان در تابستان امسال با آن مواجه بود؛ اقدامات مهمی برای تأمین آب مورد نیاز مردم از سوی همه دستگاه های ذیربط به ویژه شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، شرکت آب منطقه ای استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از آب شرب مورد نیاز مردم از طریق چاه های آب با کیفیتی که در اختیار دستگاه های اجرایی استان سمنان بود تأمین شد تصریح کرد: اکنون با توجه به تلاش های انجام شده و همراهی بسیار خوب مردم شرایط بحرانی را در مرحله نخست پشت سر گذاشتیم.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به اینکه خشکسالی های پیاپی در کشور و به ویژه در استان سمنان به عنوان دومین استان خشک کشور پس از سیستان و بلوچستان بر لزوم سازگاری با کم آبی در استان با استفاده از همه ظرفیت های موجود را در کنار اجرای پروژه های تأمین آب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از گام اول بحران آب شرب سمنان به مدد چاه های دستگاه های اجرایی استان

عبور از گام اول بحران آب شرب سمنان به مدد چاه های دستگاه های اجرایی استان