مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-14سياسي

جمهوری اسلامی ایران در تمامیت اراضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد


صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه گانه ایران موضوعی تاسف بار بود اما ایران در تمامیت اراضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: در آستانه ماه محرم هستیم و امیدوارم مردم ولایت مدار استان و تبریز مانند سال های گذشته همانگونه که تا روز مباهله در جشن های عید غدیر شریک بودند و با شکوه فراوان برگزار کردند، حالا هم عزاداری را به بهترین شکل برگزار کنند.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که علل ماندگاری و جاودانگی نهضت عاشوراست این است که در تاریخ، انقلاب های زیادی رخ داد ولی هیچ نهضت و انقلابی این قدر ماندگار نشد، همین عزاداری ها باعث ماندگاری خواهد بود.

امام جمعه تبریز گفت: مردم با رعایت کل مسئله و رعایت وقت که حتماً باید رعایت بشود، توصیه می کنم ساعت های عزاداری را برای آرامش مردم رعایت کنید و روش های سنتی را هم در عزاداری فراموش نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه موضوع کمبود آب در یکی دو روز گذشته وجود داشت و اخبار و گزارشات متعدد در مورد قطعی آب گزارش شده است، افزود: در این زمینه هم دولت باید مدبرانه عمل کند و هم مردم از هرگونه مسائل غیرضرور اجتناب کنند چراکه آب زیرساخت زندگی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران در تمامیت اراضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد

جمهوری اسلامی ایران در تمامیت اراضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد