مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-18اقتصادي

خلیل آباد به مرکز مستقیم صادرات انگور تبدیل شده است


وجود 5 سردخانه با ظرفیت 9000 تن باعث شده تا خلیل آباد به مرکز مستقیم صادرات انگور به سایر کشورها تبدیل شود.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خلیل آباد گفت: وجود 5 سردخانه با ظرفیت 9000 تن باعث شده تا خلیل آباد به مرکز مستقیم صادرات انگور به سایر کشورها تبدیل شود.

سید مسعود یاوری در حاشیه بازدید از سردخانه های این شهرستان و یک باغ الگویی تولید انواع ارقام انگور در گفت و گو با ایسنا ضمن ابراز خرسندی از روند صادرات انگور این منطقه به کشورهای مختلف افزود: بخشی از تولیدات شهرستان به شهرهایی نظیر مشهد، تهران، تبریز، شیراز، اصفهان ارسال شده و بخشی هم به سایر کشورها از جمله روسیه و آسیای میانه و اروپا صادر می شود.

وی با بیان اینکه 80 درصد انگور تولید شده در منطقه تبدیل به کشمش و مابقی صرف تازه خوری می شود، از شهرستان خلیل آباد به عنوان قطب تولیدانگور در خراسان رضوی نام برد و اظهار کرد: خلیل آباد با داشتن 5 سردخانه به ظرفیت 9000 تن به قطب سردخانه در منطقه ترشیز تبدیل شده است؛ این مهم باعث شده خلیل آباد به مرکز مستقیم صادرات انگور تبدیل شود.

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه انگورکاران صبور باشند و در فروش محصول خود عجله نداشته باشند، عنوان کرد: شهرستان خلیل آباد رتبه اول سطح و تولید انگور خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است به طوری که همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیل آباد به مرکز مستقیم صادرات انگور تبدیل شده است

خلیل آباد به مرکز مستقیم صادرات انگور تبدیل شده است