مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:502023-06-22پزشكي

نجات جان مرد 36 ساله در چهارمین عمل موفقیت آمیز پیوند کبد غرب کشور


فوق تخصص پیوند کبد و کلیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمین عمل پیوند کبد غرب کشور، مرد 36 ساله در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد جانی دوباره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، رسول رحیمی گفت: در چهارمین عمل پیوند کبد غرب کشور، مرد 36 ساله در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد جانی دوباره گرفت.

فوق تخصص پیوند کبد و کلیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نارسایی کبد در مراحل پایانی فقط با انجام پیوند عضو قابل درمان است، ادامه داد: در این عمل 12 ساعته، عضو کبد اهدایی به مرد 36 ساله پیوند زده شد و هم اکنون دریافت کننده کبد با حال عمومی خوب در بخش پیوند بیمارستان تحت مراقبت است.

وی افزود: پیوند کبد از عمل های پیچیده و سنگین با تلاش شبانه روزی تیم 70 نفره و با هزینه ای کم و تقریباً رایگان برای بیماران نیازمند عضو انجام می شود که باعث جذب بیمار از استان های مجاور شده است.

رحیمی اضافه کرد: با وجود روش ها و تکنیک های پیشرفته و تجهیزات تخصصی و به روز در بیمارستان کاشانی شهرکرد، جراحی های پیوند کبد با موفقیت برای بیماران قابل انجام است.

  وی عنوان کرد: بخش پیوند کبد بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد به عنوان تنها بخش پیوند در غرب کشور اواخر سال 1401 افتتاح شد و به امکانات و نیروی انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان مرد 36 ساله در چهارمین عمل موفقیت آمیز پیوند کبد غرب کشور

نجات جان مرد 36 ساله در چهارمین عمل موفقیت آمیز پیوند کبد غرب کشور