مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-08فرهنگي

برپایی ایستگاه نقاشی غدیر به همت کودکان علوی شفت + تصاویر


کودکان و نوجوانان شفتی به همت قرارگاه جهادی پیشرفت فاطمیون ستاد اجرایی فرمان امام دورهم جمع شدند و با برپایی ایستگاه نقاشی، تجسم خود از واقعه غدیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، قرارگاه جهادی پیشرفت فاطمیون ستاد اجرایی فرمان امام به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، جشن و سرور باشکوهی را در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با حضور پرشکوه مردم به ویژه خانواده های جوان و دارای فرزند، برگزار کرد.

کودکان و نوجوانان شفتی در سالروز عید اکمل دین، عید امامت و ولایت دورهم جمع شدند و با برپایی مسابقه نقاشی، هنر، خلاقیت و مهارت خود را به نمایش گذاشتند.

محمد ابراهیم نیا، مسؤول قرارگاه جهادی پیشرفت فاطمیون ستاد اجرایی فرمان امام در همین رابطه، اظهار کرد: این مسابقه نقاشی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با واقعه غدیر و به یادگار ماندن خاطره خوب جشن عید سعید غدیر دز ذهن کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

به گفته وی، جشن و سرور امامت و ولایت سال گذشته نیز به همت قرارگاه جهادی پیشرفت فاطمیون ستاد اجرایی فرمان امام در شهر احمدسرگوراب شفت برگزار شده بود.

علاوه بر مسابقه نقاشی، قرارگاه جهادی پیشرفت فاطمیون ستاد اجرایی فرمان امام با برپایی ایستگاه صلواتی و اهدای جوایز روز بسیار شاد و پرنشاطی را بری کودکان و نوجوانان علوی به یادگار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی ایستگاه نقاشی غدیر به همت کودکان علوی شفت + تصاویر

برپایی ایستگاه نقاشی غدیر به همت کودکان علوی شفت + تصاویر