مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-12سياسي

تمرکز دشمنان برای مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی در قم بسیار زیاد است


قدرت نرم افزاری انقلاب اسلامی در قم است و عقبه فکری جهان اسلام و مذهب تشیع نیز به قم برمی گردد و به همین منظور تلاش و تمرکز دشمنان برای ایجاد اختلال و مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی در قم بسیار زیاد می باشد.

- ایسنا/قم استاندار قم عنوان کرد: قدرت نرم افزاری انقلاب اسلامی در قم است و عقبه فکری جهان اسلام و مذهب تشیع نیز به قم برمی گردد و به همین منظور تلاش و تمرکز دشمنان برای ایجاد اختلال و مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی در قم بسیار زیاد می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی امروز 21 تیرماه ضمن حضور در حوزه هنری استان قم با محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، استاد مسعود نجابتی و استاد شجاعی طباطبایی، استاد حسینی و جمعی دیگر از اساتید و اهالی هنر انقلاب اسلامی استان دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه ویژگی های کم نظیر استان قم در نیروی انسانی و نخبگان انقلاب اسلامی، گفت: قدرت نرم افزاری انقلاب اسلامی در قم است و عقبه فکری جهان اسلام و مذهب تشیع نیز به قم برمی گردد و به همین منظور تلاش و تمرکز دشمنان برای ایجاد اختلال و مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی در قم بسیار زیاد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دشمنان برای مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی در قم بسیار زیاد است

تمرکز دشمنان برای مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی در قم بسیار زیاد است