مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:462023-07-16ورزشي

کارفرمایان در دوران کار به ورزش جامعه کارگری توجه داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، علیرضا تیغ ساز سرپرست هیأت ورزش کارگری استان اصفهان در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارگری اردستان، اظهار داشت: سازماندهی و مدیریت فعالیت های ورزشی بخش کارگری زیر نظر اداره ورزش کارگران استان اصفهان است.

وی افزود: 12 مجموعه فعال در حوزه فعالیت های ورزشی کارگران و 30 انجمن ورزشی فعال در استان اصفهان وجود دارد که مجموعه ورزشی اردستان نیز از جمله این مجموعه های ورزشی است.

تیغ ساز با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری در اردستان، خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که مجموعه کارفرمایان و بنگاه های اقتصادی شهرستان اردستان به ورزش توجه کرده اند و امید می رود برگزاری این دوره مسابقات فتح بابی برای مسابقات آینده در رشته های مختلف باشد.

مدیر مجموعه های ورزشی کارگران استان اصفهان تصریح کرد: در کنار مسابقات حرفه ای و قهرمانی توجه به ورزش همگانی در قشر کارگری مورد توجه قرار دارد، امیدواریم کارفرمایان در دوران کار به بحث ورزش همگانی، نشاط و شادابی جامعه کارگری توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: هرساله حداقل یک دوره مسابقات فوتسال کارگری در شهرستان های استان اصفهان برگزار می شود ما نیز در دو رده پیشکسوتان و بزرگسالان مسابقات فوتسال و فوتبال برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارفرمایان در دوران کار به ورزش جامعه کارگری توجه داشته باشند

کارفرمایان در دوران کار به ورزش جامعه کارگری توجه داشته باشند