مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-02اجتماعي

ورزش باد چاشنی هوای گرم اصفهان می شود


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه وزش باد و خیزش گردوخاک روز چهارشنبه شدت و گسترش می یابد، به طوری که در مناطق مرکزی استان کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس انتظار می رود، - ایسنا/اصفهان کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه وزش باد و خیزش گردوخاک روز چهارشنبه شدت و گسترش می یابد، به طوری که در مناطق مرکزی استان کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس انتظار می رود، گفت: تا پایان هفته جاری جوی نسبتا پایدار را در سطح استان اصفهان انتظار داریم و طی این مدت در بیشتر مناطق وزش باد به نسبتا شدید تا شدید پدیده غالب خواهد بود.

آسیه آقایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت جوی سه روزهای آینده اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه هواشناسی بیانگر وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه با گرد و خاک در نیمه شمالی و شرق استان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه است.

از اواخر سه شنبه تا پنج شنبه به سبب افزایش گرادیان فشاری شرایط گستردگی و تشدید وقوع پدیده باد، گردوخاک همراه با کاهش دید و کیفیت هوا در استان به ویژه در نیمه شمالی و شرقی استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای استان طی 24 ساعت پیش رو بین تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بویین میاندشت با کمینه دمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش باد چاشنی هوای گرم اصفهان می شود

ورزش باد چاشنی هوای گرم اصفهان می شود