مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-13فرهنگي

منابع مالی استانی برای تکمیل طرح های فرهنگی کافی نیست


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگسرای لردگان، شلمزار، چلگرد، بن، سامان، گندمان، بروجن و فرادنبه و موزه هنر از مراکز فرهنگی نیمه کاره هستند که منابع مالی استانی جوابگوی آن نیست و باید از منابع در اختیار و متمرکز در ردیف های ملی کمک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور ظهر امروز در دیدار مسئولان چهارمحال و بختیاری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های فرهنگی، هنری و مذهبی بالایی دارد که دیده نشده اند و در برنامه های توسعه ملی جایی ندارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت توجه به فرهنگ و هنر در سند ملی آمایش، خاطرنشان کرد: زیرساخت های فرهنگ و هنر در استان علیرغم اقدامات زیادی که انجام شده هنوز محدود است و با منابع محدود استانی نمی توان بودجه مورد نظر را تامین کرد.

وی اضافه کرد: کل منابع مالی استانی یک هزار و 300 میلیارد تومان است که اگر همه آن را هم به فرهنگ و هنر بدهیم باز نیاز این بخش رفع نمی شود.

شهریارپور تصریح کرد: فرهنگسرای لردگان، شلمزار، چلگرد، بن، سامان، گندمان، بروجن و فرادنبه و موزه هنر از مراکز فرهنگی نیمه کاره هستند که منابع مالی استانی جوابگوی آن نیست و باید از منابع در اختیار و متمرکز در ردیف های ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی استانی برای تکمیل طرح های فرهنگی کافی نیست

منابع مالی استانی برای تکمیل طرح های فرهنگی کافی نیست