مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-18ورزشي

درخشش دختران ورزشکار قوچانی در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور


رییس اداره ورزش و جوانان قوچان از درخشش دختران نونهال و نوجوان این شهرستان در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور خبر داد.

- حسن باقری در گفت وگو با اظهار کرد: سی و سومین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور به میزبانی شهر تبریز برگزار شد که در این مسابقات، پنج دختر نونهال و نوجوان از شهرستان قوچان توانستند چهار مدال طلا، یک برنز و یک کمربند قهرمانی را از آن خود کنند.

وی، کیک بوکسینگ را یکی از رشته های فعال در این قوچان دانست که قریب به 440 ورزشکار دختر و پسر در آن مشغول فعالیت هستند و افزود: ستاره فرهمند، زهرا طاهری، ساحل خامه چین و بهار رنجبر در این مسابقات مدال طلا و دنیا عفتی مدال برنز را از آن خود کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان قوچان تأکید کرد: این شهرستان پتانسیل و استعدادهای فراوانی در زمینه ورزش های رزمی دارد به طوری که ورزشکاران مطرحی در رشته های تکواندو، کاراته، جودو و بوکس تحویل میادین ورزشی استانی و کشوری داده است.

وی یادآور شد: هفته گذشته نیز مسابقات قهرمانی کاراته خراسان رضوی با حضور یک و 500 ورزشکار برگزار شد که در هر دو بخش دختران و پسران، تیم این شهرستان توانست مقام دوم تیمی را پس از مشهد از آن خود کند که این موضوع تاکنون بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دختران ورزشکار قوچانی در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور

درخشش دختران ورزشکار قوچانی در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور