مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-25ورزشي

پیشرفت هندبال کازرون مدیون توجه به ورزش مدارس است


بازیکن باتجربه تیم هندبال شهید شاملی اعتقاد دارد که دلیل پیشرفت خیره کننده این رشته ورزشی در شهر کازرون طی سال های گذشته تاکنون، توجه جدی به ورزش به ویژه هندبال در مدارس و برگزاری مسابقات متعدد بین دانش آموزان و البته حضور یک معلم ورزش و استعداد او در استعدادیابی بوده است.

- ایسنا/فارس بازیکن باتجربه تیم هندبال شهید شاملی اعتقاد دارد که دلیل پیشرفت خیره کننده این رشته ورزشی در شهر کازرون طی سال های گذشته تاکنون، توجه جدی به ورزش به ویژه هندبال در مدارس و برگزاری مسابقات متعدد بین دانش آموزان و البته حضور یک معلم ورزش و استعداد او در استعدادیابی بوده است.

محمد صفری بازیکن شماره 10 شهید شاملی که در بازی های جام باشگاه های آسیا هم عملکرد قابل قبولی داشت و بیش از 15 گل برای تیمش به ثمر رساند، در خصوص کسب عنوان هشتمی در این بازی ها، به ایسنا گفت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که عمدتا به مباحث مالی مربوط بود، شاملی نتوانست با آمادگی ایده آلی در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور داشته باشد.

این هندبالیست 32 ساله با بیان اینکه حضور تیم شهید شاملی در رقابت های آسیایی، تا چندروز قبل از شروع مسابقات، قطعی نشده بود، گفت: به نظرم از نظر بدنی و ذهنی، آمادگی کامل برای حضور در این بازی ها را نداشتیم؛ اگرچه همه تیم از مربیان و بازیکنان، تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت هندبال کازرون مدیون توجه به ورزش مدارس است

پیشرفت هندبال کازرون مدیون توجه به ورزش مدارس است