مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-28سياسي

رویداد ملی «محله همدل» بر حل مشکلات مردم اهتمام دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: فرصت و ظرفیت عظیم ماه محرم در اجرای رویداد «محله همدل» در راستای حل مشکلات مردم مورد توجه قرار گیرد.

- اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: فرصت و ظرفیت عظیم ماه محرم در اجرای رویداد محله همدل در راستای حل مشکلات مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کنشگران فرهنگی با حضور رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان اردبیل با هدف بررسی رویداد ملی محله همدل در سخنانی اظهار کرد: سازمان دهی به برنامه ها و موفقیت در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی نیازمند هماهنگی مستمر ستاد و صف در راستای اجرای عملیات های فرهنگی در کشور است.

وی بر ضرورت مدیریت بر اساس اولویت واحد در فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و افزود: اکنون مسئله فرهنگی اینگونه نیست که جنس مسائل و مشکلات یا اولویت های فرهنگی با یکدیگر فرق داشته باشد لذا باید در توجه و توزیع امکانات و اعتبارات فرهنگی این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به کمبود نیروی انسانی در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها اشاره کرد و افزود: کثرت برنامه ها، ابلاغ ها، اعلان ها و نیز اقتضائات مناطق مختلف با وجود کمبود نیروی انسانی در ادارات شهرستان ها باعث بروز مشکل شده و باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی «محله همدل» بر حل مشکلات مردم اهتمام دارد

رویداد ملی «محله همدل» بر حل مشکلات مردم اهتمام دارد