مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 00:002023-07-04ورزشي

تیم ملی فوتبال ایران برای موفق شدن باید با تیم های بزرگ بازی کند


تیم ملی فوتبال ایران برای موفق شدن در جام ملت های آسیا و دیگر عرصه ها باید با تیم های بزرگ فوتبال دنیا بازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طارمی سه شنبه شب در گفت وگوی رسانه ای در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته فوتبال است و باید تلاش شود که این استعدادها شناسایی و معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه از دیرباز استعدادهای بزرگی از استان بوشهر به تیم ملی و تیم های لیگ برتر راه یافته اند تصریح کرد: هم اکنون بازیکنان خوبی از استان بوشهر در تیم های لیگ برتر و تیم ملی حضور دارند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه باید به خوبی در استان به این استعدادها توجه شود اضافه کرد: در این راستا در استان بوشهر باشگاهی را راه اندازی کرده ایم که از این طریق استعدادها را شناسایی و کشف کنیم.

استعدادها در بوشهر می سوزند وی با بیان اینکه بسیاری از استعدادها در استان بوشهر می سوزند و معرفی نمی شوند تاکید کرد: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت بازیکنان مستعد و ارتباطاتی که داریم این استعدادها را شناسایی و به تیم های لیگ برتر معرفی کنیم.

طارمی با بیان اینکه بوشهر شهری فوتبال خیز است و استعدادها فراوان است تاکید کرد: اگر بتوانیم حتی یک نفر را هم معرفی کنیم و به تیم ملی راه یابد کار بزرگی است و امیدواریم این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال ایران برای موفق شدن باید با تیم های بزرگ بازی کند

تیم ملی فوتبال ایران برای موفق شدن باید با تیم های بزرگ بازی کند