مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-12بين الملل

ایمیل های دولت آمریکا توسط هکرهای چینی هک شد


شرکت مایکروسافت اعلام کرد یک گروه هکر مستقر در چین با هدف جاسوسی، یک مجموعه حساب های ایمیل مرتبط با سازمان های دولتی در اروپای غربی را هک کردند.

- شرکت مایکروسافت اعلام کرد یک گروه هکر مستقر در چین با هدف جاسوسی، یک مجموعه حساب های ایمیل مرتبط با سازمان های دولتی در اروپای غربی را هک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکروسافت در یک پست وبلاگ که سه شنبه شب منتشر شد، اعلام کرد: گروهی که با نام طوفان-0558 (Storm-0558) شناسایی کرده است، موفق شده اند پس از دسترسی به اطلاعات ایمیل حدود 25 سازمان دولتی در اواسط ماه مه، به مدت یک ماه، شناسایی نشده بمانند.

این شرکت نرم افزاری پس از تحقیقاتی در اواسط ژوئن که در پی دریافت گزارش های مشتریان درباره فعالیت غیرعادی ایمیل انجام داد، این هک را کشف کرد.

چارلی بل، نائب رییس اجرایی مایکروسافت در پست دیگری نوشت: ارزیابی ما از این رویداد، به جاسوسی، نظیر دسترسی یافتن به سیستم های ایمیل برای جمع آوری اطلاعات، متمرکز شده است.

وی افزود: گروه طوفان-0558 این حمله را با جعل توکن های احراز هویت مورد نیاز برای دسترسی به حساب های ایمیل کاربران انجام داده است.

مایکروسافت اعلام کرد که از آن زمان به مشتریانی که قربانی این هک شده اند، اطلاع داده و اقدامات خنثی سازی مربوطه را تکمیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیل های دولت آمریکا توسط هکرهای چینی هک شد

ایمیل های دولت آمریکا توسط هکرهای چینی هک شد