مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:112023-07-05حوادث

جزییات دستگیری کارمند متخلف فرمانداری آبیک


مرتضی محمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به ارتکاب تخلف یکی از کارمندان فرمانداری شهرستان آبیک به جرم ارتشا اظهار کرد: روز گذشته گزارشی واصل شد که یکی از کارمندان فرمانداری شهرستان آبیک برای رتق و فتق مشکل یکی از ارباب رجوع ها درخواست مبلغی کرده، زمانی که سکه برای این مهم در محل کار بین کارمند و ارباب رجوع در حین رد و بدل بود، ماموران انتظامی به موقع حضور یافته و نسبت به دستگیری این کارمند اقدام کردند.

  وی افزود: این کارمند فرمانداری شهرستان آبیک گویا سابقه اخذ رشوه داشته که تذکراتی هم دریافت کرده بود اما مستنداتی وجود نداشته است.

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اشاره به همکاری حراست اداره کل استانداری قزوین در زمینه این موضوع بیان کرد: در خصوص دستگیری این فرد باید گفت که جرم کارمند مستند بوده و ادله وجود داشته و سکه تمام بهار آزادی از کارمند متخلف کشف و ضبط شد.

  محمدی با بیان اینکه ادارات و روسای ادارات از طریق دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی رصد می شوند، افزود: با توجه به ماده 72 قانون آیین دادرسی کیفری و 13 قانون ارتقای نظام اداری روسای ادارات موظف هستند در صورت مطلع شدن از جرایم توسط کارشناسان، به قید فوریت به دستگاه قضایی اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری کارمند متخلف فرمانداری آبیک

جزییات دستگیری کارمند متخلف فرمانداری آبیک