مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-03حوادث

ناآرامی در فرانسه جان یک آتش نشان را گرفت


وزارت کشور فرانسه اعلام کرد که یک آتش نشان 24 ساله هنگام اطفای حریق خودروهای به آتش کشیده شده در حومه پاریس در جریان ناآرامی های این کشور، جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت 6 روز از آغاز ناآرامی ها و اعتراضات خیابانی به قتل یک نوجوان 17 ساله به دست پلیس فرانسه در اکثر شهرهای این کشور، آتش نشانان فرانسوی نیز قربانی این جریانات شدند.

جرالد دارمانیان وزیر کشور فرانسه امروز (دوشنبه) اعلام کرد یک آتش نشان جوان حین اطفای حریق خودروهای به آتش کشیده شده در حومه پاریس در جریان ناآرامی های این کشور، جان خود را از دست داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، دارمانیان در صفحه توییتر خود نوشت: امروز یک سرجوخه 24 ساله آتش نشانی هنگام اطفای حریق در یک پارکینگ زیرزمینی در سَن-دُنی که چندین خودرو در آن آتش گرفته بود، جان باخت .

خبرگزاری فرانسه درباره این حادثه نوشت: این خودروها توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده بودند که تظاهرات برای ششمین شب متوالی در فرانسه ادامه دارد .

از سوی دیگر، یک منبع آگاه در دولت فرانسه اعلام کرد که امانوئل ماکرون رییس جمهور این کشور روز سه شنبه چهارم جولای در کاخ الیزه با شهرداران 220 شهر که صحنه خشن ترین اعتراضات اخیر بودند، دیدار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناآرامی در فرانسه جان یک آتش نشان را گرفت

ناآرامی در فرانسه جان یک آتش نشان را گرفت