مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-26اقتصادي

موضوع حمل و نقل زائران اربعین در جلسه ویژه وزرای کشور، صمت و راه بررسی می شود


دبیر ستاد مرکزی اربعین از برگزاری جلسه ویژه بین وزرای کشور، صمت و راه و شهرسازی برای پیگیری موضوع حمل و نقل زائران در اربعین امسال خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید مجید میراحمدی روز دوشنبه در حاشیه یکصد و دوازدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درباره قیمت بلیت اتوبوس زائران اربعین طبق سنت هر ساله انجام می شود و هزینه رفت و برگشت یکجا از زائر گرفته می شود.

معاون انتظامی و امنیتی وزارت کشور افزود: در مورد قیمت بلیت هواپیما و قطار نیز مقرر شده که مسئولان و دستگاههای ذی ربط مربوطه پیشنهاد خود را به ستاد اربعین بیاورند تا در این ستاد تصمیم گیری شود.

وی همچنین از برگزاری جلسه ویژه حمل و نقل و ترابری ستاد اربعین با حضور وزرای کشور، راه و صمت خبر داد تا به طور خاص مسایل مربوط به ترابری و حمل و نقل از جمله تامین اتوبوس و یا استفاده از ظرفیت حمل و نقل کشورهای همسایه مورد بررسی قرار گیرد.

میراحمدی همچنین با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت:طی توافقی که با دولت پاکستان صورت گرفت، بنا شد کمیته مشترکی بین ایران، عراق و پاکستان تشکیل شود تا زائران پاکستانی بتوانند از طریق مرز زمینی ایران به زیارت اربعین مشرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع حمل و نقل زائران اربعین در جلسه ویژه وزرای کشور، صمت و راه بررسی می شود

موضوع حمل و نقل زائران اربعین در جلسه ویژه وزرای کشور، صمت و راه بررسی می شود