مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-26اقتصادي

امیدواریم اسیدسیتریک کرمانشاه تا پایان سال دوباره فعال شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کار اورهال مجموعه اسیدسیتریک در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال شاهد از سرگیری تولید در این واحد باشیم.

- امیدواریم "اسیدسیتریک" کرمانشاه تا پایان سال دوباره فعال شود ایسنا/کرمانشاه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کار اورهال مجموعه اسیدسیتریک در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال شاهد از سرگیری تولید در این واحد باشیم.

محسن دارابی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه راکد اسیدسیتریک، گفت: هم اکنون با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شستا کار اورهال پروژه در حال انجام بوده و بین 50 تا 55 درصد پیشرفت دارد.

وی ادامه داد: همزمان با انجام اورهال، سایر امور مربوط به پروژه از جمله مسائل مالیاتی هم پیگیری و مقرر شد در صورت راه اندازی این مجموعه، هم تقسیط بدهی مالیاتی و هم بخشودگی لحاظ شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از رصد مستمر وضعیت این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی عملیات اورهال به پایان برسد و در مهر و آبان شاهد پیش راه اندازی و تا پایان سال شاهد از سرگیری تولید در این مجموعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم اسیدسیتریک کرمانشاه تا پایان سال دوباره فعال شود

امیدواریم اسیدسیتریک کرمانشاه تا پایان سال دوباره فعال شود