مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-15اجتماعي

تخریب 10 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده های البرز


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون 24 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های استان شناسایی شده است که از این تعداد 10 سازه تخریب شد.

- حمید پرورشی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه یکی از عوامل تأثیرگذار در بروز سوانح و تصادفات رانندگی است.

وی با بیان اینکه حفظ حریم و نگهداری از راه ها و ابنیه فنی راه ها از وظایف ذاتی راهداری است، افزود: هرگونه ساخت و ساز در حریم قانونی جاده ها منوط به اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

این مسئول گفت: با توجه به اهمیت این موضوع در بروز سوانح رانندگی، گشت های راهداری به صورت مداوم نظارت و رصد جاده ها را انجام می دهند و در صورت مشاهده یا گزارش ساخت و سازهای غیرمجاز، این اداره کل با اخذ حکم قضایی از مراجع ذیربط با جدیت نسبت به اعمال قوانین مربوطه اقدام می کند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان اینکه مقابله با تجاوز به حریم راه ها از وظایف متولیان راه ها است، افزود: این اداره کل ضمن تعامل با کلیه ادارات و دستگاه های دولتی ذیربط با جدیت با هرگونه قانون گریزی و قانون شکنی مقابله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 10 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده های البرز

تخریب 10 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده های البرز