مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:162023-08-21سياسي

سردار رضایی: دارندگان سلاح گرم باید به اشد مجازات برسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تشییع دو شهید مدافع امنیت فراجا در اصفهان اظهار داشت: خدایا سجده شکر بجا می آورم برای اینکه مردم در مسیر این انقلاب از بهمن سال 1357 تا دوران دفاع مقدس و در ادامه آن تا به امروز، با بصیرت از آرمان های انقلاب با جان دل محافظت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب زنده است، افزود: حضور با شکوه مردم امروز در تشییع شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان های آن زنده است و این دو شهید بزرگوار راهشان ادامه خواهد داشت.

رضایی با بیان اینکه شهدا با اهدای خون خود شجره انقلاب اسلامی را آبیاری کرده، افزود: شور و حال اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، مردم پاسدار خون شهدا هستند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهر رزمنده و مجاهدپرور اصفهان امروز  2 شهید را بدرقه می کند، گفت: این شهر 300 شهید را بدرقه کرده است، مردم با حضور شان این پیام دارند که ما بسترسازان ظهور هستیم.

وی ادامه داد: فرزندان شما از مرزهای گسترده کشور در گرمای بالای 50 درجه و سرمای زیر 30 درجه دفاع می کنند.

رضایی با تأکید بر اینکه اقدامات شیطان بزرگ، اشرار، دشمنان، هنجارشکنان و هرچه در مسیر استکبار باشد، با حضور ملت خنثی خواهد شد، تصریح کرد: انتظار مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رضایی: دارندگان سلاح گرم باید به اشد مجازات برسند

سردار رضایی: دارندگان سلاح گرم باید به اشد مجازات برسند