مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-25اقتصادي

کبودراهنگی ها هم از تصفیه خانه شیخی جان سیراب خواهند شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه عملیات آبرسانی به کبودراهنگ در آینده نزدیک انجام می شود، گفت: با اجرای این پروژه سالانه چهار میلیون و 770 هزار مترمکعب آب تصفیه شده در شبکه آب شرب شهرستان کبودراهنک توزیع خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه عملیات آبرسانی به کبودراهنگ در آینده نزدیک انجام می شود، گفت: با اجرای این پروژه سالانه چهار میلیون و 770 هزار مترمکعب آب تصفیه شده در شبکه آب شرب شهرستان کبودراهنک توزیع خواهد شد.

رضا اخلاص مند با اشاره به اینکه آب شرب شهرستان کبودراهنگ از طریق هفت حلقه چاه در منطقه تأمین می شود، اظهار کرد: خشکسالی های سنوات اخیر باعث شده بعضی از چاه های منطقه خشک شود که به محض کاهش آبدهی چاه ها، حداکثر ظرف 48 ساعت مجوز حفر جدید صادر و توسط همکاران شرکت آبفا چاه حفر و به شبکه آب شرب شهرستان متصل شده است.

وی با بیان اینکه دشت کبودراهنگ از دشت های ممنوعه بحرانی کشور است، افزود: مصوبه مطالعات فاز یک طرح آبرسانی به شهرستان کبودراهنگ و پایگاه نوژه و روستاهای مسیر از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دریافت شده و برای شروع مطالعات فاز 2 و اجرا، پیگیر اعتبار مورد نیاز هستیم که به محض ابلاغ اعتبار مورد نیاز، پیمانکار ذیصلاح برای آغاز عملیات اجرایی پروژه انتخاب خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبودراهنگی ها هم از تصفیه خانه شیخی جان سیراب خواهند شد

کبودراهنگی ها هم از تصفیه خانه شیخی جان سیراب خواهند شد