مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-17حوادث

قتل های سریالی به خاطر هیچ!


رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتل سریالی راننده خودروها و سارقان به عنف خبر داد و گفت: متهمان به 6 فقره قتل در طی 2 ماه گذشته اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ولیپور گودرزی بیان داشت: با دستگیری 2 متهم در استان همدان به جرم گروگانگیری و قتل دو کشاورز و مصدومیت مالک مزرعه در استان کردستان پرده از راز قتل های سریالی رانندگان خودرو برداشته شد.

وی گفت: پسری 34 ساله تازه ترین قاتل سریالی است که با همدستی یک مجرم سابقه دار به شکار راننده خودروها می رفتند و با شلیک گلوله یا ضربات چاقو جانشان را می گرفتند.

این دو نفر بعد از ارتکاب 4 فقره قتل در حاشیه پایتخت به شهرستان قروه کردستان رفتند و صاحب یک مزرعه و دو فردی که در آنجا کار می کردند را به رگبار بستند، اما بخت با صاحب مزرعه یار بود که زنده ماند و اسرار قاتلان سریالی را فاش کرد تا تعداد قتل های این دو شکارچی شب، متوقف شود.

اما تازه ترین قاتلان سریالی کشور از چه زمانی قتل هایشان را آغاز کردند و چطور دستگیر شدند؟ گروگانگیری خطرناک بامداد سوم مرداد امسال گزارش یک حادثه تیراندازی به پلیس شهرستان قروه استان کردستان اعلام شد.

محل جنایت در یک مزرعه بزرگ بود که 3 نفر هدف تیراندازی قرار گرفته اما دو نفر جانشان را از دست داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل های سریالی به خاطر هیچ!

قتل های سریالی به خاطر هیچ!