مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:212023-08-15ورزشي

رییس هیئت والیبال بوشهر: جایی برای تمرین نداریم


رییس هیئت والیبال استان بوشهر گفت: در مرکز استان امکانات والیبال ساحلی نداریم؛ مکاتباتی با شورا و شهرداری انجام شده و حاضریم با کمترین بودجه ورزشگاه والیبال را راه اندازی کنیم ولی الان ما جایی برای تمرین در مرکز استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، نشست خبری حسن بازدرهوا رییس هیئت والیبال استان بوشهر بعد از ظهر امروز با حضور اعضای این هیات در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران برگزار شد.

بازدرهوا در خصوص شروع مدیریتش در هیئت والیبال به خبرنگاران گفت: در اوج کرونا در حالی که همه جا تعطیل بود ما استارت کار را زدیم و فعالیت خود را متوقف نکردیم و با رقابت های ساحلی و استانی آغاز کردیم و برای اولین بار توانستیم کلاس مربیگری ویژه بانوان را برگزار کنیم و بوشهر اولین استان در کشور در این خصوص لقب گرفت.

وی با تأکید بر اینکه در بحث آموزش پیشتاز هستیم اظهار کرد: کلاس های مربیگری سطح درجه یک، دو وسه را با حضور بزرگان والیبال کشور همچون علیرضا نادی و مصطفی کارخانه در بوشهر برگزار کردیم و همچنین اعزام مربیان به کلاس های بین المللی از جمله اقدامات هیات والیبال بود که بالغ بر 10 کلاس در دو بخش بانوان با آقایان برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت والیبال بوشهر: جایی برای تمرین نداریم

رییس هیئت والیبال بوشهر: جایی برای تمرین نداریم