مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-09بين الملل

درخواست وزیر صهیونیست از آمریکا برای بازنگری در تروریستی خواندن حمله شهرک نشینان


یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی توصیف آمریکا از ترور جوان فلسطینی با عنوان «حمله تروریستی» را نادیده گرفت و به واشنگتن توصیه کرد، در توصیف خود بازنگری کرده و اطلاعاتش را اصلاح کند.

- یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی توصیف آمریکا از ترور جوان فلسطینی با عنوان حمله تروریستی را نادیده گرفت و به واشنگتن توصیه کرد، در توصیف خود بازنگری کرده و اطلاعاتش را اصلاح کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، در حالی که دادگاه رژیم صهیونیستی حکم آزادی شهرک نشین متهم به ترور یک جوان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی و حصر خانگی او را صادر کرد و متهم دوم نیز در بیمارستان تحت بازداشت است، یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی توصیف آمریکا از این اقدام با عنوان حمله تروریستی را نادیده گرفت.

با توقف روند صلحی که از حدود 10 سال قبل با نظارت آمریکا انجام می شد، واشنگتن با نگرانی تشدید تنش در کرانه باختری و آشوب ها و اقدامات انتقام جویانه شهرک نشین ها را که باعث تخریب اموال بسیاری از فلسطینی ها شد، دنبال می کند، چراکه برخی از آنها تابعیت آمریکایی-فلسطینی دارند.

پلیس رژیم صهیونیستی این دو شهرک نشین را به اتهام ترور یک جوان 19 ساله فلسطینی روز جمعه در نزدیکی روستای برقه بازداشت کرد، وکلای مدافع آنها در توجیه این جنایت و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر صهیونیست از آمریکا برای بازنگری در تروریستی خواندن حمله شهرک نشینان

درخواست وزیر صهیونیست از آمریکا برای بازنگری در تروریستی خواندن حمله شهرک نشینان