مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-19اقتصادي

اجرای 223 پروژه زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم سه شهرک ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده است، گفت: تاکنون 223 پروژه زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی اجرا شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم سه شهرک ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده است، گفت: تاکنون 223 پروژه زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا راشکی روز گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان از مرداد ماه 1400 تا پایان خرداد ماه امسال، 331 فقره قرارداد واگذاری زمین صنعتی با سرمایه گذاران و کارآفرینان منعقد کرده است.

راشکی گفت: در دولت سیزدهم، 152 واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری رسیده و از این طریق برای 1376 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان شرکت سهامی خاص خودگردانی است که تحت نظارت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بوده و وظیفه آماده سازی، تامین، ایجاد و توسعه زیرساخت های صنعتی استان در قالب شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین حمایت، هدایت و پشتیبانی از صنایع کوچک را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 223 پروژه زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

اجرای 223 پروژه زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان