مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-15ورزشي

کشتی گیران شهرستانی رقیب جدی مشهدی ها


با توجه به استعدادهای بالایی که در شهرستان ها وجود دارد اکنون کشتی گیران شهرستانی به رقیبان جدی برای مشهدی ها تبدیل شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: با توجه به استعدادهای بالایی که در شهرستان ها وجود دارد اکنون کشتی گیران شهرستانی به رقیبان جدی برای مشهدی ها تبدیل شده اند.

هاشم مختاری در حاشیه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی که در رده سنی نوجوانان به میزبانی تربت جام برگزار شد، به ایسنا گفت: مسابقاتی که در شهرستان تربت جام برگزار شد اولین اوپنی(فرصتی برای همه کشتی گیران) است که این همه شرکت کننده داشت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی نوجوانان برگزار شده و 410 کشتی گیر در آن شرکت کرده بودند، بیان کرد: برای اولین بار بود که مسابقات قهرمانی خراسان رضوی به صورت اپن در شهری خارج از مرکز استان برگزار شد.

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به تعداد شرکت کننده سطح برگزاری مسابقات فوق العاده بالا بود، خوشبختانه وضعیت کشتی استان در رده های پایه روز به روز بهتر می شود، امیدواریم این رشد به گونه ای باشد که در هر رده سنی آزاد و فرنگی 2 تا 3 کشتی گیر در تیم ملی داشته باشیم.

وی همچنین افزود: از زمانی که رییس هیات کشتی خراسان رضوی تغییر کرد، به شهرستان ها توجه بیشتری می شود، خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیران شهرستانی رقیب جدی مشهدی ها

کشتی گیران شهرستانی رقیب جدی مشهدی ها