مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-08اجتماعي

خراسان شمالی 12 موکب در مسیر پیاده روی زائران اربعین برپا می کند


معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: این استان 12 موکب را در مسیر پیاده روی زائران اربعین برپا می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: این استان 12 موکب را در مسیر پیاده روی زائران اربعین برپا می کند.

حسن ناهیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دو موکب از این تعداد در داخل ایران و احتمالا در مرز مهران برپا خواهد شد.

وی افزود: 10 موکب دیگر نیز در مسیر نجف تا کربلا برپا می شود که در حال حاضر تمامی امکانات مورد نیاز جمع آوری شده و در داخل گمرک استان در حال پلمب است تا در سایر مرزها در صف انتظار باقی نماند.

ناهیدی ادامه داد: قرار بر این است تا طی امسال اعتبار بیشتری برای تجهیز کردن بیشتر موکب ها و باتوجه به ازدحام جمعیت در مرز مهران اعطا شود.

وی در ارتباط با زمان برپایی موکب ها نیز بیان کرد: زائران بعد از ثبت نام در سامانه سماح تاریخ ورود خود به کشور عراق را مشخص می کنند که بعد از مشخص شدن تاریخ ورود زائران و قبل از ورود آن ها به کشور مذکور، موکب ها نیز برپا می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: موکب های برپا شده خدمات اسکان و تغذیه را به زائران ارائه می دهند و علاوه بر آن در کنار این موکب ها خدمات درمانی، بهداشتی و پزشکی نیز توسط کادر درمان و هلال احمر مستقر شده داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی 12 موکب در مسیر پیاده روی زائران اربعین برپا می کند

خراسان شمالی 12 موکب در مسیر پیاده روی زائران اربعین برپا می کند