مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-01ورزشي

آمادگی میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی را داریم


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه زیرساخت های ورزشی کرمانشاه را خوب توصیف کرد و گفت: آمادگی میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی مختلف را در سطح ملی و بین المللی را داریم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه زیرساخت های ورزشی کرمانشاه را خوب توصیف کرد و گفت: آمادگی میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی مختلف را در سطح ملی و بین المللی را داریم.

منوچهر حاتمی، امروز (10 مرداد) در مجمع انتخاباتی ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه، بااشاره به ظرفیت های خوب کرمانشاه در بحث زیرساخت های ورزشی، اظهارکرد: اکثر هیات های ورزشی ما دارای زیرساخت های مناسبی هستند و این مسئله کمک می کند تا بتوانیم میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی همچون اردوی تیم های ملی، مسابقات قهرمانی کشور و .

را بگیریم.

وی یکی از مزایای این میزبانی ها را کمک به رشد و توسعه ورزش استان دانست و گفت: برگزاری مسابقات استعدادیابی، کشف استعدادهای جدید و پرورش آنها هم به تحقق این هدف کمک خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: در این راستا، از هیات های ورزشی انتظار می رود که برنامه های مدونی را در هر دو بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای داشته باشند.

وی افزود: برخی از هیات های ورزشی استان مانند هیات تیراندازی تاکنون توانسته اند در بحث ورزش قهرمانی خوب عمل کنند، بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی را داریم

آمادگی میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی را داریم