مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-18اقتصادي

توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز


مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز، گفت: زوار در صورت مراجعه به سایت و نبود بلیت در ساعتی دیگر مراجعه کنند چون عرضه بلیت ها در طول روز توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس حسام قربانعلی با اشاره به توزیع عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز، اظهار داشت: زوار نگران نباشند، عرضه پروازهای اربعین روزانه است و فقط در راستای مدیریت عرضه و تقاضا صندلی ها به تدریج عرضه می شود.

وی ادامه داد: قطعا اگر بخواهیم به چندین میلیون تقاضای خرید بلیت به صورت یکجا در یک روز پاسخ دهیم سرور سایت امکان پاسخگویی ندارد و ممکن است سایت از دسترس خارج شود.

قربانعلی بیان کرد: بنابراین به منظور فراهم کردن امکان خرید بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت ایران ایر، عرضه بلیت پروازها در سایت به صورت پلکانی خواهد بود بنابراین نمایش پیام نبود صندلی در سایت مبنی بر اتمام عرضه و تکمیل ظرفیت پروازها نیست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به عرضه بلیت از بامداد 26 مرداد، ترافیک مراجعه به سایت ایران ایر بالا است بنابراین با پیش بینی این موضوع، تمهیدات لازم اتخاذ و مقرر شد برای ایجاد سطح دسترسی بیشتر برای هموطنان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز

توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز