مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-20سياسي

قطع کامل و ممتد آب تبریز منتفی است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن عذرخواهی از شهروندان به سبب قطعی آب تبریز طی روزهای اخیر، گفت: همانند دو هفته اخیر، بی آبی نخواهیم داشت و از این به بعد قطع آب قابل کنترل و با اطلاع رسانی قبلی خواهد بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن عذرخواهی از شهروندان به سبب قطعی آب تبریز طی روزهای اخیر، گفت: همانند دو هفته اخیر، بی آبی نخواهیم داشت و از این به بعد قطع آب قابل کنترل و با اطلاع رسانی قبلی خواهد بود.

محمد خانی صبح امروز در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: قطعی کامل و ممتد آب کلا منتفی است و شاید تنها چند ساعت شاهد قطعی آب باشیم، فعالیت ما ادامه دارد و تنها یک تا دو درصد احتمال قطعی وجود دارد.

وی تشریح کرد: آذربایجان شرقی از نظر خشکسالی از انتها دومین استان کشور است و اردبیل به عنوان آخرین استان از نظر خشکسالی جای دارد، مشکل آذربایجان شرقی کمبود بارش باران و تبدیل آن از حالت برفی به سمت توده ای است.

خانی افزود: امکان دارد سدی خشک و سدی سرریز شود، حوزه ورزقان تحلیل رفته و پوشش برفی آن ناکافی است، سد نهند نیز خشک شده است که ما در میانه تابستان هستیم، ولی کسی نمی تواند ادعا کند صوفی چای برای سال آینده مراغه آب دارد یا نه؟ میزان بارش ها به یک هشتم رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع کامل و ممتد آب تبریز منتفی است

قطع کامل و ممتد آب تبریز منتفی است