مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 19:452023-07-30اقتصادي

فرصت 23 روزه کارفرمایان برای بهره مندی از بخشودگی جرائم بیمه ای


یکی از شروط استفاده از بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان این است که تعداد نیروی کارفرمایان نباید نسبت به لیست حق بیمه اسفندماه 1401 کاهش یافته یا تعدیل نیرو صورت گرفته باشد.

- یکی از شروط استفاده از بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان این است که تعداد نیروی کارفرمایان نباید نسبت به لیست حق بیمه اسفندماه 1401 کاهش یافته یا تعدیل نیرو صورت گرفته باشد.

درحالی امسال، سال مهار تورم، رشد تولید نامگذاری شده است که به دنبال آن، طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی، به منظور حمایت از کارگاه های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی، اصناف و شرکت های دانش بنیان از اول خرداد ماه اجرایی شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد؛ از این رو کارفرمایان تنها 23 روز تا پایان بهره مندی از این تسهیلات فرصت دارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عموما این جریمه ها به دلیل تاخیر در پرداخت حق بیمه و تاخیر در ارسال لیست ماهانه کارکنان شاغل در کارگاه ها صورت می گیرد و قانونگذار طبق قانون، برای این تاخیر جریمه نقدی در نظر گرفته است؛ همچنین برای کارفرمایانی که در پرداخت بدهی های قطعی حق بیمه خود تاخیر دارند، جریمه نقدی به صورت ماهانه 2 درصد محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 23 روزه کارفرمایان برای بهره مندی از بخشودگی جرائم بیمه ای

فرصت 23 روزه کارفرمایان برای بهره مندی از بخشودگی جرائم بیمه ای