مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 20:552023-07-27سياسي

سه اثر هنری تاریخی در بوشهر رونمایی شد


آیین رونمایی از سه اثر هنری، تاریخی متعلق به «محمدعلی نادری»، «علی شفیع» و «طاهر حق جو» هنرمندان بوشهری همزمان با تاسوعای حسینی در حوزه هنری بوشهر برگزار شد.

- بوشهر- آیین رونمایی از سه اثر هنری، تاریخی متعلق به محمدعلی نادری ، علی شفیع و طاهر حق جو هنرمندان بوشهری همزمان با تاسوعای حسینی در حوزه هنری بوشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس حوزه هنری بوشهر عصر پنجشنبه در این مراسم در این آیین گفت: ما به هم نشینی و هم کاری هنرمندان و مسئله شناسان نیازمندیم.

عبدالله شاهینی افزود: مأموریت ما پرداختن به معضلات و گره های کور و نقاط ضعف جامعه و تلاش برای حل شان است و معتقدیم این مسیر از تکیه بر عظمت ها و ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی و تاریخی ملت ایران و مردم جنوب، و توجه دقیق و دردمندانه به مصائب و چالش های عینی می گذرد.

وی افزود: مأموریت ما تسهیلِ هم نشینی و گردهمایی هنرمندانِ دغدغه مند، و مسئله شناسان و کارشناسانِ دردمند است و این مهم نه فقط در حوزه ی تاریخ، بلکه در تمام حوزه ها قابل انجام است.

رییس حوزه هنری بوشهر با اشاره به آثار رونمایی شده گفت: این آثار به ما نشان می دهد که می توان در حوزه ی تاریخ، و با تکنیک تصویر، آثاری مسئله مند و مستند تولید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اثر هنری تاریخی در بوشهر رونمایی شد

سه اثر هنری تاریخی در بوشهر رونمایی شد