مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-01سياسي

اجرای طرح یاوران ولایت توسط دانش آموزان ایلامی


جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: اجرای طرح یاوران ولایت یکی از بزرگترین اقداماتی است که در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی توسط دانش آموزان انجام می گیرد.

- سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اجرای طرح یاوران ولایت یکی از بزرگترین اقداماتی است که در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی توسط دانش آموزان در کانون گرم خانواده و سطح جامعه انجام می گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه نبود بصیرت کافی در زمینه فرهنگ اسلامی باعث گمراهی می شود و نظام استکباری به دنبال القای ناکارآمدی و یاس در جامعه قدم برمی دارد، اجرای اینگونه طرح ها توسط دانش آموزان در قالب برنامه های مختلف باعث افق های روشن در آینده نظام اسلامی شده و مولفه های قدرت این نظام را در زمینه های مختلف در لایه های مختلف جامعه تبیین می کنند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: در این راستا اگر سازماندهی و انجام کار با برنامه ریزی دقیق و هدفمند باشد میتوان در سریع ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه دست یافت زیرا دشمن خانواده های مذهبی، جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یاوران ولایت توسط دانش آموزان ایلامی

اجرای طرح یاوران ولایت توسط دانش آموزان ایلامی