مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:002023-07-25پزشكي

کاهش مصرف سموم برای تولید محصولات کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید اینکه به حلقه اول سلامت غذا باید توجه بیشتری شود و از ایجاد هزینه برای تولید محصول کم کرد؛ خواستار به حداقل رساندن مصرف سموم برای تولید محصولات کشاورزی شد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید اینکه به حلقه اول سلامت غذا باید توجه بیشتری شود و از ایجاد هزینه برای تولید محصول کم کرد؛ خواستار به حداقل رساندن مصرف سموم برای تولید محصولات کشاورزی شد.

حسن عنایتی کلیجی امروز در جلسه ستاد گیاه پزشکی مازندران که باحضور رییس سازمان حفظ نباتات کشور در محمودآباد برگزار شد، گفت: ایمنی غذا و سلامت محصول به اندازه امنیت غذایی مهم است.

وی افزود: وزارت بهداشت و سایر دستگاه ها باید در تولید محصول سالم در کنار جهاد کشاورزی باشند چراکه از هزینه درمان می کاهد و با هزینه کمتری می توان محصول سالم تولید کرد.

وی اضافه کرد: کارهایی که برای تولید محصول سالم در استان انجام شد کافی نیست چون مازندران تامین کننده غذای کشور است و به همین مقدار نیاز دارد از اعتبارات ملی برخوردار شود.

عنایتی کلیجی گفت: برای کنترل عوامل خسارت زا می توانیم از عوامل طبیعی بیشتری استفاده کنیم و سطح پوشش خدمات را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف سموم برای تولید محصولات کشاورزی

کاهش مصرف سموم برای تولید محصولات کشاورزی