مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-24اقتصادي

جایگزینی4میلیون و 100هزار بخاری با راندمان بالا در طرح 5 ساله


سرمایه گذار باید بتوانند 15 هزار بخاری راندمان پایین را در ماه تعویض و بخاری راندمان بالا را نصب و راه اندازی کند.

- مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز گفت:سرمایه گذار باید بتوانند 15 هزار بخاری راندمان پایین را در ماه تعویض و بخاری راندمان بالا را نصب و راه اندازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام اسدپور، مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز در نشست خبری فراخوان شناسایی و ارزیابی سرمایه گذاران برای اجرای طرح جایگزینی بخاری های گازسوز راندمان پایین با بخاری های گازسوز راندمان بالا گفت: شرکت بازرگانی گاز ایران برای اجرای طرح جایگزینی بخاری با راندمان پایین با بخاری های راندمان بالا با رده انرژی AوB تولید داخلی سرمایه گذاران را شناسایی کند.

وی ادامه داد: هدف اصلی این طرح کاهش مصرف طبیعی و کاهش اتلاف است که با استفاده از تکنولوژی جدید میسر می شود که این صرفه جویی به نفع مردم و شرکت ملی گاز است یکی تأثیر قیمتی برای مشترکان و حفظ سرمایه ملی برای شرکت ملی گاز را به دنبال دارد.

به گفته این مقام مسئول سرمایه گذاران باید بتوانند نظر ما را جلب کنند بخاری های راندمان بالا را جایگزین بخاری های قدیمی کنند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران باید تولید کننده بخاری های گاز سوز با راندمان AوB تولید کند که دارای برچسب استاندارد ملی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی4میلیون و 100هزار بخاری با راندمان بالا در طرح 5 ساله

جایگزینی4میلیون و 100هزار بخاری با راندمان بالا در طرح 5 ساله