مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:512023-08-14ورزشي

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)


در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ که داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت، هنرمندان و ورزشکاران به این اقدام تروریستی واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

- واکنش هنرمندان و ورزشکاران به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ که داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت، هنرمندان و ورزشکاران به این اقدام تروریستی واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،روز گذشته و پس از حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) نیز مجددا موجی از اعتراضات هنرمندان و ورزشکاران به این اقدام آغاز شد و تا این لحظه هنرمندانی چون حسین سلیمانی، عماد طالب زاده، علی ضیاء، هومن حاجی عبداللهی، محمد بهرانی، بهرنگ علوی، حامد همایون، بابک کریمی، بهنوش طباطبایی، مژده لواسانی، سیدمحمود رضوی، مسعود صادق لو و همچنین ورزشکارانی همچون شایان مصلح، حنیف عمران زاده، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، مهدی رحمتی، محمد احمدزاده، فرهاد کاظمی و داود فنایی به این موضوع واکنش نشان دادند.

برخی از این واکنش ها را ببینید: *بهنوش بختیاری(بازیگر) *محمد بهرانی(بازیگر) *مسعود صادق لو(خواننده) *شجاع خلیل زاده(فوتبالیست) *محمد انصاری(فوتبالیست) البته تعداد این واکنش ها در حال افزایش است که در ادامه به این گزارش افزوده خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)