مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:152023-07-29بين الملل

فرمانده سنتکام از مرزهای مصر با غزه بازدید کرد


برخی منابع محلی در استان سینای شمالی مصر از بازدید هیئت آمریکایی به ریاست فرمانده سنتکام از مرزهای این کشور با نوار غزه خبر دادند.

- برخی منابع محلی در استان سینای شمالی مصر از بازدید هیئت آمریکایی به ریاست فرمانده سنتکام از مرزهای این کشور با نوار غزه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، برخی منابع محلی در استان سینای شمالی اظهار کردند، ژنرال مایکل کورلا، فرمانده منطقه نظامی مرکزی آمریکا (سنتکام) با حضور سرلشکر محمد ربیع، فرمانده دوم ارتش مصر، از مرزهای این کشور با نوار غزه بازدید کرد.

این منابع گفتند، هیئت آمریکایی از گذرگاه رفح در حد فاصل مصر و نوار غزه بازدید کرد.

منابع یاد شده افزودند، هیئت آمریکایی در دفتر ارتش مصر در داخل گذرگاه رفح حضور یافت و فرمانده سنتکام از منطقه مرزی بازدید کرد.

منابع مذکور در ادامه گفتند، این اولین سفر یک مسؤول نظامی آمریکایی به استان سینای شمالی و به شکل خاص به منطقه هم مرز با نوار غزه و گذرگاه زمینی رفح بود.

هیئت آمریکایی به دلیل بروز تنش در روابط مصر و رژیم صهیونیستی در پی عملیات محمد صلاح، سرباز مصری که در آن سه نظامی این رژیم در مرزهای مصر با اراضی اشغالی کشته شدند، به اراضی اشغالی سفر کرده و دو روز قبل نیز وارد کشور مصر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سنتکام از مرزهای مصر با غزه بازدید کرد

فرمانده سنتکام از مرزهای مصر با غزه بازدید کرد