مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-24اقتصادي

هزینه های شهرداری بوشهر بیشتر از درآمدها بوده است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری بوشهر در 6 ماه دوم سال گذشته، 416 میلیارد تومان درآمد و 438 میلیارد تومان هزینه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایمان زندی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق ماده 71 قانون شهرداری ها و ماده 80 قانون شوراها، هر 6 ماه یک بار باید صورت جامعی از درآمد و هزینه شهرداری به تصویب شورای شهر رسیده و اعلام عمومی نیز شود.

وی افزود: برای اولین بار در ادوار شوراها از ابتدای شورای ششم در راستای شفاف سازی این امر را در دستور کار خود قرار داده و طبق قانون هر شش ماه گزارش درآمد و هزینه به تصویب شورا رسیده و جهت اطلاع شهروندان منتشر می شود که این امر برای سال های 1400 و 1401 به صورت کامل عملیاتی شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بر اساس صورت جامع شهرداری بوشهر در 6 ماه دوم سال 1401، 416 میلیارد تومان درآمد و 438 میلیارد تومان هزینه داشته است.

زندی نیا بیان کرد: گزارش کامل درآمد هزینه 6 ماه شهرداری بندر بوشهر در سامانه شفافیت شهرداری، سایت شورا و صفحات شورا در پیام رسان ها منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های شهرداری بوشهر بیشتر از درآمدها بوده است

هزینه های شهرداری بوشهر بیشتر از درآمدها بوده است