مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-12اجتماعي

بهره گیری از توان علمی جهاددانشگاهی در ایجاد پروژه باغ شهرداری


شهردار بیرجند بر استفاده از توان علمی جهاددانشگاهی در ایجاد پروژه باغ شهرداری برای معرفی ظرفیت گیاهان دارویی استان تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند بر استفاده از توان علمی جهاددانشگاهی در ایجاد پروژه باغ شهرداری برای معرفی ظرفیت گیاهان دارویی استان تاکید کرد.

مهدی بهترین، در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و خبرنگاران ایسنا به مناسبت روز خبرنگار با تاکید بر توجه و نگاه ویژه حوزه های فضای سبز، عمرانی و خدمات شهرداری در گسترش فضای سبز و ایجاد مبلمان شهری در مجموعه آرامستان، اظهار کرد: جهت تکریم و توجه به جایگاه اموات و بازماندگان شایسته است این مکان به یک مکان زیبا و با نشاط شهری تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار بیرجند با اشاره به تجهیز و تقویت امکانات و زیرساخت ها در بیرجند، بیان کرد: سعی کرده ایم بنیان های مالی شهرداری از شهرفروشی دور شود.

پروژه مهم دیگر تملک املاک واقع در میدان ابوذر در راستای اجرای پروژه باغ شهرداری و میدان اجتماعات است که پس از سال ها بعد از طرح مصوب و در راستای اجرای پروژه باغ شهرداری و میدان اجتماعات تخریب شد.

وی با تاکید بر استفاده از توان علمی جهاددانشگاهی در ایجاد پروژه باغ شهرداری برای معرفی ظرفیت گیاهان دارویی استان، ادامه داد: پروژه باغ شهرداری و میدان اجتماعات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از توان علمی جهاددانشگاهی در ایجاد پروژه باغ شهرداری

بهره گیری از توان علمی جهاددانشگاهی در ایجاد پروژه باغ شهرداری