مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-30ورزشي

عجیب ترین وضعیت استقلال در شروع لیگ/ انتظار معجزه نداشته باشید


عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم های دیگر به خوبی خود را آماده کرده اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: - نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال چند روز قبل از شروع لیگ بیست و سوم گفت: استقلال یک شروع تاریخی در لیگ برتر خواهد داشت، تیمی که نه بدنسازی کرده نه مربی بدنساز دارد نه مربی تمرین دهنده دارد نه پول دارد و نه توانسته نفرات مورد نظر کادر فنی را به خدمت بگیرد.

ضمن اینکه بازیکنانش هم بدلیل عدم دریافت مطالبات 4 روز تمرین نکردند و همه این عوامل نشان می دهد که اوضاع استقلال بحرانی تر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم.

وی ادامه داد: عده ای بدنبال منافع خودشان در استقلال هستند و تیم را تخریب می کنند تا به منافعشان برسند و می خواهند هم خودشان و هم دوستانشان سهمی ببرند و در این شرایط سخت تنها هواداران هستند که نگران تیمشان هستند، تیمی که روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته و حالا هواداران نگران هستند که تیمشان در لیگ برتر چه نتایجی کسب خواهد کرد و ایا می تواند مقابل تیمهایی که خریدهای آنچنانی داشته، اردو رفته اند و شرایط فوق العاده دارند نتیجه بگیرد؟ عضو پیشین هییت مدیره استقلال با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: متأسفانه مدیران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین وضعیت استقلال در شروع لیگ/ انتظار معجزه نداشته باشید

عجیب ترین وضعیت استقلال در شروع لیگ/ انتظار معجزه نداشته باشید