مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-07پزشكي

آوانتاژهای مشاغل سخت و زیان آور به جامعه خبرنگاری هم تعلق گیرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به چالش های فراسوی خبرنگاران ، از دولت خواست که تمام آوانتاژهایی که به مشاغل سخت و حرفه های پرخطر تعلق می گیرد به جامعه خبرنگاران نیز تعلق گیرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به چالش های فراسوی خبرنگاران ، از دولت خواست که تمام آوانتاژهایی که به مشاغل سخت و حرفه های پرخطر تعلق می گیرد به جامعه خبرنگاران نیز تعلق گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم طنین خدمت و آیین گرامیداشت مقام راویان سلامت که همزمان با روز خبرنگار با حضور سخنگوی دولت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ضمن بزرگداشت نام و یاد شهید صارمی و همچنین جانفشانی های خبرنگاران ، گفت: امروز ظرفیت رسانه ای و کالبد خبرنگاری کشور در اوج قله خودکفایی و توسعه فرهنگی و اجتماعی قرار دارد و همه رسانه های کشور مزین به حضور سخت کوشانی در کسوت خبرنگاری هستند که هم از نظر دانش و هم مهارت توانایی های فراوانی دارند.

وی خطاب به سخنگوی دولت گفت: با افتخار اعلام می کنم که در حال حاضر باید قوی ترین، حرفه ای ترین، بسیط ترین حوزه های پرافتخار خبرنگاری را به حوزه سلامت اختصاص داد و از همه خبرنگاران حوزه سلامت تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوانتاژهای مشاغل سخت و زیان آور به جامعه خبرنگاری هم تعلق گیرد

آوانتاژهای مشاغل سخت و زیان آور به جامعه خبرنگاری هم تعلق گیرد