مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-16پزشكي

حمایت کمیته امداد از مادران باردار و شیرده نیازمند در البرز


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: بیش از 400 مادر باردار و شیرده نیازمند، ماهانه سبد معیشتی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد امام (ره) البرز را دریافت می کنند.

- کرج- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: بیش از 400 مادر باردار و شیرده نیازمند، ماهانه سبد معیشتی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد امام (ره) البرز را دریافت می کنند.

شاپور قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مسئله سوءتغذیه است، گفت: ماهانه سبد معیشتی مورد نیاز برای پیشگیری از ابتلاء به سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند غیر مددجو که توسط شبکه بهداشت به این نهاد معرفی شدند ارائه می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان درباره نحوه اجرای این طرح و شناسایی افراد نیازمند، گفت: زنان باردار و شیرده اقشار آسیب پذیری که دچار عارضه کم خونی و کم وزنی هستند توسط شبکه بهداشت، شناسایی و جهت تعیین سطح نیازمندی و سایر اقدامات بهداشتی به این نهاد معرفی می شوند.

وی افزود: پس از شارژ ماهانه کارت، سرپرست خانوارهای مشمول طرح می تواند با مراجعه به فروشگاه های تعیین شده سبد حمایت غذایی را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از مادران باردار و شیرده نیازمند در البرز

حمایت کمیته امداد از مادران باردار و شیرده نیازمند در البرز