مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-21سياسي

شرف ملی ایران آینده در جانمایی قدرت آن در نظام بین الملل جدید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس در نشست صمیمی تقدیر از تلاش های خبرنگاران، رسانه ها را از ابزار های حکمرانی در دنیای امروز دانست و گفت: - بابک نگاهداری با بیان اینکه شرف ملی ایران آینده در جانمایی قدرت آن در نظام بین الملل جدید است، گفت: اگر فرصت حضور ایران در هر کدام از پروژه های بین المللی را از دست دهیم جا دارد که شب خوابمان نبرد چرا که آینده یک قرن ایران را همین جانمایی در نظام بین الملل جدید رقم خواهد زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس در نشست صمیمی تقدیر از تلاش های خبرنگاران، رسانه ها را از ابزار های حکمرانی در دنیای امروز دانست و گفت: رسانه ها نقش مهمی در تعیین اولویت ها و سرنوشت کشور دارند و می توانند در این زمینه به حکمرانان کمک رسانند.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی و رقابت استراتژیک شکل گرفته در فضای منطقه به ویژه در حوزه کریدور های بین المللی، تاکید کرد: در فضای جدید شکل گرفته در دنیا و آینده قابل تصور، نیازمند جایابی ایران در بازآرایی نظام بین الملل هستیم.

 وی با بیان اینکه این بازآرایی فرصتی برای تحقق شرف ملی ایران آینده است، تصریح کرد: اگر در برنامه هفتم توسعه نسبت به جانمایی جدید ایران در فضای بین الملل غفلت کنیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرف ملی ایران آینده در جانمایی قدرت آن در نظام بین الملل جدید است

شرف ملی ایران آینده در جانمایی قدرت آن در نظام بین الملل جدید است