مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-24ورزشي

دست خیانتکاران به استقلال زود رو شد/ اقدام نکونام به موقع بود


دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال اقدام به موقع سرمربی این تیم در رو کردن دست خیانتکاران به این باشگاه را مثبت دانست و گفت: این واکنش به آرامش تیم کمک خواهد کرد.

- منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال کمی از آن شرایط سخت چند هفته پیش بیرون آمده و حالا تا حدودی آرامش به اردوی این تیم بازگشته و این جای امیدواری است که این روند تا شروع لیگ ادامه پیدا کند و استقلال بتواند شروعی خوبی داشته باشد اگرچه سخت است.

وی ادامه داد: استقلال نتوانست بخاطر سنگ اندازی برخی آقایان بازیکنان مورد نظرش را جذب کند، آبی ها حتی نتوانستند یک اردوی آماده سازی در تهران هم داشته باشند و حالا باید با انجام چند بازی تدارکاتی خود را آماده شروع لیگ کنند که این در فوتبال دنیا بی سابقه است و فکر می کنم استقلال برای اولین بار آن را تجربه می کند.

کارشناس فوتبال در خصوص صحبت های نکونام در مورد عوامل تخریب استقلال و جلسات آنها برای برکناری گفت: متاسفانه استقلال سالهاست که با هیولای درون می جنگد و این جنگ تمامی ندارد.

این افراد به دنبال این هستند تا دوست و شریک تجاری خود را به استقلال بیاورند.

آنها دلشان برای استقلال نمی سوزد و بیشتر دنبال پر کردن جیب خودشان هستند و حاضرند استقلال را نابود کنند تا به اهدافشان دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خیانتکاران به استقلال زود رو شد/ اقدام نکونام به موقع بود

دست خیانتکاران به استقلال زود رو شد/ اقدام نکونام به موقع بود