مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-29حوادث

رفع تصرف 160 هکتار از اراضی ملی هرمزگان


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ضمن تشریح عملکرد تیر ماه 1402 این یگان، از رفع تصرف 160 هکتار اراضی ملی استان خبرداد.

- سرهنگ رحیم اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح عملکرد تیر ماه یگان حفاظت منابع طبیعی در هرمزگان، گفت: با تلاش و همت عوامل یگان حفاظت در تیر ماه سال جاری، بیش از 160 هکتار از اراضی ملی و دولتی استان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی بازپس گیری شده بالغ بر 18 هزار و 276 میلیارد ریال عنوان شده است گفت: این مبلغ مربوط به 13 فقره رفع تصرف است.

یک فقره از اراضی رفع تصرف شده در تیر ماه مربوط به اجرای احکام قضایی به ارزش ریالی 100 میلیون ریال بوده که خلع ید و قلع و قمع انجام پذیرفته است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از کشف یک محموله به میزان 3 مترمکعب چوب قاچاق در اراضی ملی در هرمزگان خبر داد و عنوان کرد: در تیر ماه، 410 اکیپ گشت خودرویی و 110 اکیپ گشت موتوری این یگان حفاظت در عرصه های طبیعی استان به حراست و صیانت اراضی و منابع ملی پرداختند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی از کشف و انهدام1 فقره کوره زغال به تعداد 3 باب خبرداد و افزود: این یگان در تیر ماه سال جاری تعداد 36 گزارش از سامانه 1504 در سطح استان دریافت نموده است، که مامورین یگان حفاظت این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 160 هکتار از اراضی ملی هرمزگان

رفع تصرف 160 هکتار از اراضی ملی هرمزگان