مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-23ورزشي

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی کرمانشاه ابقا شد


محمدجواد کرانی برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه ابقا شد.

- ایسنا/کرمانشاه محمدجواد کرانی برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه ابقا شد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه، امروز یکشنبه (اول مرداد) باحضور رییس فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزار و طی آن اعضای مجمع برای یک دوره چهارساله دیگر به محمدجواد کرانی رای اعتماد دادند.

در این مجمع پس از ارائه برنامه ها از سوی محمدجواد کرانی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه، رای گیری انجام شد و این کاندیدا توانست با کسب 16 رای موافق از مجموع 16 رای ماخوذه برای چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گیرد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان کرمانشاه در این مجمع، اشاره ای به عملکرد چهارساله اش در این هیات داشت و اظهار کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت هایی که در حوزه ورزش بوجود آورد، تنها دو سال فرصت اجرای برنامه های این هیات را داشتیم.

وی یکی از مهمترین اقدامات انجام شده طی این مدت را بروزرسانی دانش مربیان و داوران اعلام کرد و گفت: در حال حاضر حدود 60 مربی و داور فعال در این رشته داریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی کرمانشاه ابقا شد

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی کرمانشاه ابقا شد